Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    14 години? Не съм виждал такъв!
    Моят, оригиналният, се предаде миналата година - точно 10-годишен.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Колеги, вече оригиналният ми алфа ромео акумулатор след 14 години вярна служба е почти мъртвец.Днес го свалих да го позаредя малко.Той е 12v, 100Ah, 470A и на негово място сложих един 12v, 50Ah, 420A и направо върти двигателя та го скъсва.Може би защото е на малко повече от година и според вас как ще се представи това малкото Магнети Марели в студовете?
      Ако караш колата често (през 2 - 3 дена), не ползваш много консуматори, когато двигателят не работи и нямаш проблеми с паленето, съществена разлика може и да не усетиш. Аз съм със 60 Ah акумулатор на около 4 години.
      При минусови температури трудно паля след едноседмичен престой.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        14 години? Не съм виждал такъв!
        Ако искаш мога да ти подаря моя от Т.С.-ка 12 годишен още е с гаранционна карта За съжаление се предаде след като му долях вода и реших да го заредя. Можеше още да пали с него.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          14 години? Не съм виждал такъв!
          С гаранционната карта си е.Акумулатора е Алфа Ромео.
          Иначе доста често я карам и едва ли ще престои и ден без да я разходя на поне 20км.
          Мерси колеги за мненията.
          Алфа...всичко друго е компромис!
          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

          Comment


          • аз преди три години сложих един енекси 100 ач и пали така както и в първия ден за сега.
            И на мен ми се е случвало да долея дестилирана вода(проверена), внимателно да не размътя утайките, да заредя и да умре клетка. Не виждам никаква логика. Сега доливам само, ако нивото е стигнало до клетките.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
              С гаранционната карта си е.Акумулатора е Алфа Ромео.
              Иначе доста често я карам и едва ли ще престои и ден без да я разходя на поне 20км.
              Мерси колеги за мненията.
              Алфа Ромео не произвеждат акумулатори. Ползват Exide за първоначално вграждане, на който лепят лепенки. Аз в момента карам със същата марка, чудесни са за парите си.

              Comment


              • Какви са парите и къде ги има?
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • http://www.didi94.com/batteries/exide/premium.php

                  Ето информация и цени, може да варират в различните магазини. На мен ми изкупиха стария и ми направиха отстъпка, излезе 190лв общо за 77Ah модела. Като ми го премериха показа 100А повече, от това, което пише на етикета.

                  Comment


                  • Даже и плевенчани били! Що не ги знаех миналата година!
                    Благодаря за линка!
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Ето ме пак.
                      Ходих да гледам тая http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4r05q2

                      както говорихме миналата седмица. На първо четене - свети една грешка на таблото, която не мога да опиша. Лампата се намира на същото място, където на пре-фейсовите свети дюза. Лампата прилича на най-общо казано на двигател. Обяснението беше че няма акумулатор и се бустер и грешката идва оттам. Гумите са като нови. Двигателя има много спокоен и плътен ход. Автомата сменя режимите (D<N<P<+<--) без да се усети въобще. Единствено след 2000 оборота се чува свистене от турбото. Не знам до колко е нормални, не вие, просто се чува как пълни сякаш. Салона е много запазен. Няма код на ICS. Отвън колата е садрана на няколко места. Задна дясна врата има 40см бразда. На предния капак много странно има две симетрични кривини. Все едно е подпиран капака някъде. Не свети грешка в скоростите. Мисля, че ще я дадат за 5400 и няма да свалят повече. С регистрациите, еко-таксите, застраховките, прегледа и обслужването отиваме на 6500.
                      Е какво мислите?
                      П.С Главата ми го не побира как може да има повече Lancia Thesis отколкото Alfa 166 FL. Чудна работа. С прегледа на тази може да се каже, че няма фейсливотва 66 в тоя ценови диапазон, която да не съм видял
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                        Ето ме пак.
                        Ходих да гледам тая http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4r05q2

                        както говорихме миналата седмица. На първо четене - свети една грешка на таблото, която не мога да опиша. Лампата се намира на същото място, където на пре-фейсовите свети дюза. Лампата прилича на най-общо казано на двигател. Обяснението беше че няма акумулатор и се бустер и грешката идва оттам. Гумите са като нови. Двигателя има много спокоен и плътен ход. Автомата сменя режимите (D<N<P<+<--) без да се усети въобще. Единствено след 2000 оборота се чува свистене от турбото. Не знам до колко е нормални, не вие, просто се чува как пълни сякаш. Салона е много запазен. Няма код на ICS. Отвън колата е садрана на няколко места. Задна дясна врата има 40см бразда. На предния капак много странно има две симетрични кривини. Все едно е подпиран капака някъде. Не свети грешка в скоростите. Мисля, че ще я дадат за 5400 и няма да свалят повече. С регистрациите, еко-таксите, застраховките, прегледа и обслужването отиваме на 6500.
                        Е какво мислите?
                        П.С Главата ми го не побира как може да има повече Lancia Thesis отколкото Alfa 166 FL. Чудна работа. С прегледа на тази може да се каже, че няма фейсливотва 66 в тоя ценови диапазон, която да не съм видял
                        Ако съм на теб, ще питам джамбазина - харесва ми колата, ама кажи ми харабийската - на колко реални километра е. Ако каже, ще я взема, ако не - обръщам се и си тръгвам.
                        Задължителната диагностика си остава, разбира се.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Ако съм на теб, ще питам джамбазина - харесва ми колата, ама кажи ми харабийската - на колко реални километра е. Ако каже, ще я взема, ако не - обръщам се и си тръгвам.
                          Задължителната диагностика си остава, разбира се.
                          Викам му, ще трябва да я закараме някъде дето да и прочетат скоростите и двигателя...и той вика: ми тук са малко хора, как ще стане, тя няма номера и тн и тн. Но с цените се разбираме бързо. Без разправии 500 лева надолу.
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                            Викам му, ще трябва да я закараме някъде дето да и прочетат скоростите и двигателя...и той вика: ми тук са малко хора, как ще стане, тя няма номера и тн и тн. Но с цените се разбираме бързо. Без разправии 500 лева надолу.
                            Като цяло нещата изглеждат обещаващи. Това, което мисля, че следва да направиш е да жертваш една малка сума и да отидете заедно с човек от доверен сервиз, да я преслуша намясто. Забележките по външния вид могат да се изключат от уравнението.
                            Така преценяваш окончателно и евентуално скачаш в кюпа.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Аз го помня как изглеждаше този капак като пуснаха колата за пръв път в мобилето. Изглеждаше така, че никой да не им се обади за нея, да не говорим да отиде на оглед. Сега на снимките не личи да му има нещо, но явно на живо ремонта се вижда. Беше мнооого зле, изтумбен целия. Тя се продава от половин година вече.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                                Викам му, ще трябва да я закараме някъде дето да и прочетат скоростите и двигателя...и той вика: ми тук са малко хора, как ще стане, тя няма номера и тн и тн. Но с цените се разбираме бързо. Без разправии 500 лева надолу.
                                За мен това би било червена лампичка повече да не се занимавам с тази кола.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X